خدمات ترخیص کالا ساتراپ تجارت

خدمات ترخیص کالا

خدمات ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا در تمامی کشورهای جهان از طریق مراکزی که گمرک نامیده می شود صورت می پذیرد. به عبارت دیگر گمرک محل کنترل صادرات و واردات محموله ها و کالاهای گوناگون می باشد و هر کالایی که بصورت قانونی وارد و یا صادر میشود باید با نظارت و کنترل گمرک کشور انجام شود. این کالاها ابتدا باید وارد گمرک شده و  تشریفات گمرکی روی آن کالا صورت بگیرد و بعد از طی مراحل مختلف خدمات ترخیص کالا از گمرک انجام شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشورمان و توانایی تولیداتی آن باعث شده است که ایران از جمله کشورهایی محسوب شود که در زمینه صادرات و واردات بسیار فعال باشد. واردات و صادرات کالاها از طریق راه های زمینی ، هوایی و دریایی انجام می شود.

 فرایند ترخیص کالا از گمرک یک امر کاملا تخصصی و پیچیده است. بدون داشتن تجربه و دانش کافی در حوزه قوانین و مقررات موجود ، امکان دارد انجام تشریفات ورود و صدور کالا با مشکلاتی روبرو شده و یا با تاخیر انجام شود. عدم آشنایی با روند ترخیص کالا از گمرک حتی ممکن است منجر به اتلاف غیر ضروری وقت و پول شما گردد. ما با افتخار اعلام میکنیم که طی سالها تلاش و همکاری با شرکت‌های قدرتمند و برقراری ارتباطات مستمر و قوی با سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی بایدهای این کار را بدست آورده‌ایم.

حجم بالای واردات و صادرات ایران موجب شده است که برای پاسخگویی به این حجم درخواست ها ، شرکت های بازرگانی برای انجام امور صادرات ، واردات و ترخیص کالا همچون شرکت بازرگانی ساتراپ تجارت تشکیل شده اند. این شرکت با هدف انجام خدمات صادرات کالا ، خدمات واردات کالا و ترخیص کالا آمادگی خود را برای ارائه تجربیات و خدمات به بهترین نحو ممکن به شکلی مطمئن و کم هزینه، در حداقل زمان اعلام می نماید.

ترخیص کاری گمرک

بازرگانی ساتراپ تجارت به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا در سال های اخیر کارنامه روشنی از خود بر جای گذاشته است. میتوان ویژگی های زیادی از قبیل سرعت بالای خدمات ترخیص کالا ، جلب اعتماد مشتریان در ترخیص کالا از گمرک ، تلاش در جهت کاهش پیچیدگی مراحل ترخیص کالا و… را برای این گروه بر شمرد.

بدون شک هرچقدر فرآیند ترخیص کالا با سرعت بیشتری انجام گیرد به نسبت آن هزینه های ترخیص کالا را نیز کاهش می یابد. چرا که  مشتریان از پرداخت هزینه های اضافی از جمله هزینه انبار داری و غیره معاف می شوند. لازم به ذکر است که در کنار داشتن سرعت بالا در روال ارائه خدمات ترخیص کالا ، این شرکت با داشتن نیروهای متخصص ترخیص کار با تجربه در کنار کادر اداری منظم و پاسخگو تلاش دارد که موجبات رضایت مندی مشتریان و بازرگانان محترم را فراهم آورد.

خدمات ترخیص کالا ساتراپ تجارت

خدمات ترخیص کالا ساتراپ تجارت

مشتریان محترم میتواند سوالات خود در زمینه ترخیص کالا و نحوه ارائه خدمات ترخیص کالا را به مشاوران این مجموعه که و در ساعات اداری و روزهای غیر تعطیل با شماره های مندرج در وب سایت ابراز نمایند قطعا تمام تلاش پرسنل ما پاسخگویی به طور کامل و رفع ابهامات شما در زمینه تجارت بین المللی و ترخیص کالا می باشد.

صادرات میوه
کلیک کنید

لازم به ذکر است جهت پاسخگویی به سوالات شما و ثبت سفارش ترخیص کالا در ساعت غیر اداری و روز های تعطیل نیز مشتریان محترم می توانند از طریق فرم ارتباط با ما در صفحه اول وب سایت اقدام نموده و سوالات و درخواست های خود را برای ما ارسال نمایند. واحد پشتیبانی این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشاهده درخواست های مشتریان ، با این عزیزان تماس گرفته و پاسخ درخواست شما را خواهند دارد.

مراکز ترخیص کالا

همچنین لازم به ذکر می باشد تیم ساتراپ تجارت آماده ارائه انواع خدمات ترخیص کالا و دریافت سفارش ترخیص کالا از مشتریان و در کلیه  گمرک های فعال کشور از جمله موارد زیر می باشد.

  1. ترخیص کالا از گمرک بندر عباس
  2. ترخیص کالا از گمرک بوشهر
  3. ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی
  4. ترخیص کالا از گمرک بندر انزلی

شرکت بازرگانی ساتراپ تجارت به عنوان یک شرکت نمونه بازرگانی واردات و صادرات با استفاده از بکارگیری ترخیص کاران خبره و حق العمل کاری گمرکی و کارگزاری گمرک ، در گمرکات مختلف کشور مشغول به فعالیت بوده با ارائه خدمات خود به شرکت های واردات و صادرات و شرکت های تولیدی و بازرگانی در زمینه خدمات بازرگانی و خرید مستقیم از چین و امور ترخیص کالا و تشریفات گمرکی یاری رسانده و در کم ترین زمان کالاها و محموله های مختلف را از گمرک ترخیص می نماید. همچنین با ارائه مشاوره بازرگانی در زمینه صادرات و واردات و خرید کالا از خارج به تجار آگاهی های لازم را ارائه داده تا روند واردات به نحو احسن و بدون مشکل صورت گیرد.

خدمات ترخیص کاری گمرک