تجارت در عراق

تجارت با عراق

تجارت با عراق

عراق کشوری است در همسایگی ایران که به جهت بعد جغرافیایی و روابط سیاسی خوبی که با ایران دارد دارای یک موقعیت استراتژیک می باشد. عدن توسعه یافتگی ، نوپا بودن صنایع اندکی که در این کشور وجود دارد ، و وجود جنگ های داخلی سال های اخیر ، این کشور را به یکی از واردکنندگان اصلی محصولات ایرانی تبدیل کرده است. در نتیجه تجارت با عراق به عنوان یکی از عوامل مهم در ارز آوری و کمک به رشد و توسعه صنایع تولیدی و تبدیلی در کشور قلمداد می شود.

شرکت بازرگانی ساتراپ تجارت ، با سال ها تجربه در امر صادرات و واردات ، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص تجارت در عراق می باشد. با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۰۱۷۱۷۱   –   ۰۲۱۲۲۲۲۰۲۶۶

بازاریابی در عراق

یکی از تمایلات بازرگانان و تجار عراقی ، دریافت محصول با قیمت کمتر و بدون واسطه است. به همین جهت اکثر این افراد ، سعی بر این دارند که با حضور در ایران و از طریق ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان ، اقدام به خرید محصول نمایند. اینکه محصول تولیدی در ایران چگونه به تجار و بازرگانان عراقی معرفی شود و یا ایشان از تنوع محصولاتی که در ایران تولید می شود اطلاع یابند ، و تجارت با عراق به چه صورت انجام گردد ، نیازمند استفاده از روش های مختلف بازاریابی است.

واردکنندگان و بازرگانان عراقی حتی هزینه های گمرکی را نیز پرداخت می کنند. در نتیجه می توان با معرفی محصولات به ایشان و ارائه اطلاعات دقیق ، علاوه بر ارتباط مستقیم و بدون واسطه ، محصولات را براحتی در این کشور بفروش رساند. تجارت با اربیل عراق ، منطقه کردستان و کشور مرکزی از طریق بازاریابی و اعتماد سازی محصول ، می تواند سود بسیاری را برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان ایرانی به همراهی داشته باشد.

از مزیت های شرکت بازرگانی ساتراپ تجارت می توان به بکارگیری نیروی های محلی عراقی در این کشور جهت بازاریابی و معرفی محصولات به شهروندان این کشور عنوان کرد. ما متخصص صادرات و بازاریابی محصولات در عراق هستیم. با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۰۱۷۱۷۱

تجارت بین المللی در عراق

تجارت بین المللی در عراق

تجارت در عراق

یکی از راه های بازرایابی و معرفی و محصولات در عراق و همچنین داشتن فعالیت های تجارت در عراق ، ثبت شرکت در این کشور می باشد. شرکت های ایرانی که در عراق ثبت شده اند نیز به عنوان شرکت عراقی قلمداد می شود. اطلاع از قوانین گمرکی و تجارتی عراق ، سهولت در دسترسی به ادارات و نهاد ها جهت امور تجاری و صادراتی ، کاهش هزینه های مالی و زمانی از جمله مزایای ثبت شرکت در عراق است.

بازرگانی ساتراپ تجارت ، با ثبت نمایندگی این شرکت در عراق و داشتن دفاتر کاری جهت صادرات به عراق ، می تواند راهنمای خوبی جهت فروش محصولات تولیدکنندگان و صادر کنندگان ایرانی به این کشور و تجارت در عراق باشد. انجام امور اداری صادرات کالا به عراق ، ترخیص از گمرک و … با تکیه بر تجربه ما ، در کمترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.                               ۰۲۱۲۲۲۲۰۲۶۶

کانال تجارت با عراق

با توجه به تجربیات ما در زمینه بازاریابی محصول و تجارت با عراق و همچنین حمل و نقل و ترانزیت کالا به این کشور ، کانال های مختلفی جهت ورود به این عرصه وجود دارد. در حالت اول تولید کنندگان و افرادی که قصد صادرات دارند می توانند بصورت انفرادی اقدام به صادرات ، ترخیص در گمرک عراق و فروش محصول نمایند. که این امر با توجه به سابقه کم تولید کنندگان علاوه بر اینکه می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد ، هدر رفت سرمایه را نیز در پی خواهد داشت. در حالت دوم واسپاری امور به شرکت های متخصص صادرات و ورود به کانال تجارت با عراق می باشد.

کالاهای صادراتی به عراق
کلیک کنید

بازار عراق

صادرات به عراق و حضور در بازار این کشور ، نیازمند مطالعه علمی و استفاده از تجربه سایر بازرگانان و شرکت های متخصص در این امر است. زیرا صِرف حضور در بازار عراق نمی تواند موثر ثمر باشد. اطلاع از امور گمرکی و ترخیص در این کشور ، آگاهی به قوانین و مقررات صادرات و واردات کالا به عراق ، و بالا بردن سطح آگاهی کلی در خصوص بازار عراق می تواند محصولات شما را با سهولت بیشتری به دست مصرف کنندگان عراق برساند.

بنابراین جهت ورود به بازار عراق ، می توانید پس از کسب اطلاعات کافی در خصوص قوانین و ضوابط ، ذائقه مردم و مشتریان عراقی و … نسبت به بازاریابی ، ارتباط با مشتریان و نیازسنجی اینکه بازار این کشور به چه کالاها و خدماتی نیاز دارد ، اقدام و سپس به فروش محصول مبادرت نمود.

روش تجارت با عراق

جهت تجارت در عراق و حضور در بارهای آن اقداماتی باید انجام داد. از جمله :

  1. حضور فیزیکی در عراق ، مطالعه بازار ، ارتباط مستقیم با شهروندان و بازاریان و بررسی نیاز های آنها ، شناخت تجار و بازرگانان بنام
  2. حضور در نمایشگاه های این کشور ، هم از لحاظ شناخت نیازها و هم از لحاظ برپایی غرفه و معرفی و فروش محصول
  3. ارزیابی و بررسی اینترنتی نیازهای بازار عراق و شرایط حضور در آن
  4. استفاده از تخصص شرکت هایی همچون بازارگانی ساتراپ تجارت ، که علاوه بر کاهش هزینه های مسافرت به عراق ، می توانید از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین تجارت بین المللی را با عراق داشته باشید.

ما در صدد هستیم تا به سوالاتی از قبیل :

  • چگونه می توان محصولی را در عراق بازاریابی کرد؟
  • راه های ارتباط با تجار و بازرگانان عراقی چیست؟
  • مراحل و ضوابط ترخیص کالا در گمرک عراق چگونه است؟
  • روش های قیمت گذاری محصولات در بازر عراق چگونه است؟
  •  کدام شهر های برای فروش محصولات مناسب تر است؟

پاسخ دهیم.

آموزش تجارت با عراق

بازرگانی ساتراپ تجارت در تلاش است تا تمام ابعاد ، شرایط و زوایای حضور در بازار عراق را بطور کامل به تولیدکنندگان و صادرکنندگان محترم ارائه دهد. و به عنوان یک متخصص در بازرگانی و تجارت با عراق، در تمام مراحل صادرات کالا به عراق در کنار شما باشد.

دریافت راهنمای تجارت با عراق و مشاوره رایگان :     ۰۹۱۲۱۰۱۷۱۷۱

تجارت عراق

در سال های اخیر عراق در جهت توسعه زیر ساخت های صنعتی ، تولیدی و تجارتی خود اقدام نموده است. اما این کشور به جهت تامین اقلام مصرفی و تولیدی بسیاری از کالای خود ، وابسته به ایران و برخی کشورهای همسایه است. تجارت عراق با هدف توسعه روابط با ایران ، می تواند سود مندی بسیاری را برای کشور به همراه داشته باشد.

تاثیر تحریم های اقتصادی بر واردات
کلیک کنید

استفاده از این فرصت پیش آمده در تجارت عراق، در کنار برنامه ریزی های منسجم می تواند منجر به صادرات کالا به عراق گردد. و هر اندازه این برنامه ریزی قویتر باشد ، میزان درآمدهای ارزی و حجم صادرات بالاتر رفته و در نتیجه توسعه اقتصادی بیشتری را در پی خواهد داشت.

فروش کالا در عراق

فروش یک محصول در کشورهای خارجی ، نیازمند شناخت بازارهای این کشورها می باشد. صادرکنندگان و تولید کنندگان ایرانی جهت فروش کالا در عراق ، می بایست بررسی های لازم را انجام داده و سپس اقدام به تامین کالا نمایند.

سرمایه گذاری در عراق و پیدا کردن شرکای تجاری می تواند تا حدود بسیار زیادی راه را برای فروش محصول در عراق هموار نماید. سرمایه گذاری و انتخاب نام برندی که متناسب با فرهنگ مردم عراق باشد و همچنین استفاده از شرکای عراقی ، هر دو میتواند باعث مقبولیت محصولات تولیدی و سهولت فروش کالا در عراق گردد.

در تجارت با عراق هدف اصلی بازرگانی ساتراپ تجارت ، معرفی محصولات ایرانی به مصرف کنندگان عراقی و سهولت بیشتر در صادرات برای بازرگانان ایرانی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات به عراق می توانید از راهنمای صادرات به عراق استفاده نمایید.

ترانزیت کالا به عراق

در حالت کلی ترانزیت را می توان بصورت انتقال کالا و محصول از کشوری به کشور دیگر تعریف کرد. با توجه به اینکه کشور ها نیازهای خود را علاوه بر تولید از طریق معاملات بین المللی تامین می کنند در نتیجه نیاز به ترانزیت کالا همیشه وجود دارد.

ترانزیت کالا به عراق بیشتر از طریق مرزهای زمینی ایران و عراق صورت می گیرد و این راحت ترین و کم هزینه ترین روش ترانزیت به عراق است.

بازرگانی ساتراپ تجارت از طریق عقد قرارداد و همکاری با شرکت های حمل و نقل و ترانزیت جاده ای ، در تلاش است تا محصولات و کالاهای تولیدی ایرانی را جهت صادرات به عراق در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ممکن انجام نماید.

جهت استعلام شرایط ترانزیت کالا به عراق با ما در ارتباط باشید : ۰۲۱۲۲۲۲۰۲۶۶

تجارت با عراق

تجارت با عراق


وجه تمایز بازرگانی ساتراپ تجارت در امر صادرات به عراق را می توان به صورت موارد زیر مطرح کرد :

  1. بسته بندی محصولات و کالاها بصورت تخصصی همراه با برند سازی
  2. بازاریابی محصولات در عراق از طریق نیروهای بومی این کشور
  3. صادرات محصول و انجام کلیه امور ترخیص کالا در گمرک
  4. ترانزیت و حمل و نقل محصول به شهرهای مختلف عراق
  5. مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص صادرات و مراحل مختلف آن
  6. معرفی کانال تجارت با عراق و شرایط ورود به آن

با ما در تماس باشید : ۰۹۱۲۱۰۱۷۱۷۱   –   ۰۲۱۲۲۲۲۰۲۶۶