خدمات واردات ساتراپ تجارت

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا

واردات کالا

در تجارت بین الملل و معادلات پیچیده بازرگانی بین المللی ، واردات کالا یکی از اصلی ترین و مهم ترین حوزه‌های کاری محسوب می شود. داشتن تخصص ، تجربه و تسلط به قوانین تجارت بین الملل و آشنایی کامل به ضوابط داخلی ، فعالیت در این زمینه را به یک موضوع تخصصی تبدیل کرده است. همچنین انجام خدمات صادرات کالا نیز بطور یک رابطه متقابل در این حوزه صورت می گیرد.

بطور کلی فلسفه اصلی واردات این است که معمولا برخی کشورها توانایی تهیه برخی کالاها را ندارند و یا اینکه تولید آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. بنابراین این کشورها با استفاده از واردات کالا به عنوان مثال : واردات خودرو ، نیازمندی‌های خود را تامین می‌کنند.

شرایط و وضع آب و هوا ، شرایط سیاسی و اقتصاد داخلی ، تخصص و مهارت ، نیروی کارگر و قابلیت بارور بودن زمین نیز از جمله عوامل مؤثر در میزان صادرات واردات است. غالب کشورها در مقابل کالای وارداتی ، کالاهای تولید شده در داخل را نیز به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند.

اکثر کشورها در تلاش هستند که بتوانند بین واردات کالا و صادرات تعادل مناسبی برقرار نموده و کوشش می‌کنند تا نسبت صادرات بر واردات کالا بیشتر گردد.

خدمات واردات کالا

خدمات واردات کالا بازرگانی ساتراپ تجارت

واردات کالا به ایران

ذکر این نکته لازم و ضروری است که واردات کالا امری وقت گیر بوده و توام با سختی زیاد می باشد. بنابراین شرکت هایی با هدف انجام خدمات واردات تشکیل شده اند. بازرگانان و تجار می توانند واردات کالا را با برون سپاری به این شرکت ها انجام دهند. از جمله نمونه های بارز و با تجربه در این زمینه بازرگانی ساتراپ تجارت می باشد. ویژگی گروه بازرگانی ساتراپ تجارت در امر خدمات واردات کالا را میتوان : کمترین زمان انجام روال واردات کالا ، پشتیبانی  کامل تا حصول نتیجه ، راهنمایی و مشاوره رایگان را نام برد.

بازرگانی ساتراپ تجارت با داشتن تجربه و سابقه چندین ساله در امر ارائه خدمات واردات کالا ، بخصوص واردات خودرو ، و دایر کردن دفاتر نمایندگی بین المللی در کشورهای چین ، امارات متحده عربی ، و ترکیه و دفاتر نمایندگی داخلی در شهرهای گمرکی کشور و تشکیل تیم های مختلف کاری در زمینه ارائه خدمات واردات کالا ، بصورت حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات واردات به تجار و بازرگانان عزیز می باشد.

 توانایی های شرکت بازرگانی ساتراپ تجارت در ارائه خدمات واردات کالا

  • توانایی دریافت کالا از تمام شهرهای چین و ارسال به ایران توسط دفاتر گوانگجو و شنزن
  • امکان دریافت کالا از کشورهای حاشیه اقیانوس آرام و اطلس و ارسال به ایران، توسط نمایندگی دبی
  • امکان دریافت کالا از کشورهای اروپایی و ارسال آن به ایران توسط نمایندگی ترکیه
  • برآورد و اعلام کلیه هزینه های حمل و ترخیص قبل از دریافت کالا در مبداء
  • مشاوره رایگان امور بازرگانی بین المللی توسط کارشناسان و متخصصان مجرب شرکت بازرگانی ساتراپ تجارت
  • انجام تمام خدمات واردات کالا در سریع ترین زمان ممکن
واردات کالا
کلیک کنید