خدمات صادرات ساتراپ تجارت

خدمات صادرات کالا

خدمات صادرات کالا

خدمات صادرات

صادرات در تمامی کشورها با هدف درآمدزایی و بالا رفتن تراز تجاری صورت میگیرد. کشورها بطور کلی در تولید برخی کالا توانایی کمی دارند و در این صورت به واردات کالا مبادرت می ورزند . اما در تولید برخی کالاها و خدمات نیز خود کفا شده و تولید مازاد دارند. در نتیجه کالاهای تولیدی خود صادر می کنند. در امر صادرات لزوم استفاده از خدمات صادرات کالا لازم و ضروری است.

صادرات کالا به عنوان یک عامل اصلی و کمکی بسیار مهم به اقتصاد کشورها شناخته شده می شود. و در صورتی که مقوله صادرات کالا به کشورهای دیگر به صورت صحیح و با ارقام بالا صورت گیرد مطمئنا کشور از لحاظ اقتصادی دچار ضعف نخواهد شد.

موارد ذکر شده در بخش خدمات واردات کالا از جمله شرایط آب و هوایی ، شرایط سیاسی و … و مجموعه ای دیگر از فاکتورها موجود در کشورها میتواند در صادرات کالا آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

در کشورهای حوزه خلیج فارس که استخراج تولید نفت و گاز دارند معمولا اقتصادشان نیز وابسته به نفت و سایر فرآورده های نفتی است. اما کشورهای دیگر که این فرصت را ندارند در تلاش برای افزایش صادرات از راه های دیگر هستند . از جمله صادرات مواد معدنی ، صادرات تولیدات صنعتی ، تولیدات علمی و غیره.

 انجام خدمات صادرات کالا نیازمند تجربه و تخصص کافی است. زیرا علاوه بر زمان بر بودن پروسه صادرات ، باید آشنایی کاملی بر قوانین و ضوابط صادرات کالا وجود داشته باشد. همچنین انجام امورات مربوط به گمرک ، امور اداری حمل و نقل کالاها و اینکه به صورت زمینی ، هوایی ، دریایی و یا ریلی جهت ارسال کالا به کشور مقصد ، و غیره برای شخصی که تاکنون این کارها را انجام نداده است نیازمند صرف زمان و هزینه های بسیاری است.

بازرگانی ساتراپ تجارت با تکیه بر توانایی های فنی ، علمی ، تخصصی و تجربی مدیران و پرسنل خود ، این توانایی را در خود می بیند که بتواند تمامی مراحل صادرات کالای تجار و بازرگانان محترم را بخوبی و با بالاترین کیفیت انجام دهد. ارائه خدمات صادرات کالا همراه با مشاوره و راهنمایی رایگان ، خدمت کوچکی است که ما میتوانیم در تجارت بین الملل برای شما عزیزان به انجام برسانیم.

خدمات صادرات بازرگانی ساتراپ تجارت

خدمات صادرات بازرگانی ساتراپ تجارت

در بحث صادرات کالا نیز شرکت هایی با هدف ارائه خدمات صادرات کالا وجود دارند. بنابراین همواره توصیه میشود در امر صادرات ، از مشاوره بازرگانان و کارشناسان صادرات کالا در شرکت های بازرگانی استفاده شود. لازم بذکر است که میتوانید طی یک قرار داد ، از خدمات صادرات کالا توسط یک شرکت بازرگانی معتبر استفاده نمود که علاوه بر پایین آمدن هزینه ها در زمان نیز صرفه جویی می گردد.

واردات میگو
کلیک کنید

صادرات کالا از ایران

ساتراپ تجارت با پیشینه درخشان در امر تجارت بین المللی ، ارائه خدمات صادرات کالا را جزو موضوعات کاری خود قرار داده است که در کنار سایر خدمات خود از قبیل خدمات واردات کالا و خدمات ترخیص کالا از گمرک کشور ، به بازرگانان و تجار گرامی خدمات دهی می نماید.

در صورتی که تمایل به صادرات کالا دارید باید بدانید که اخذ یک سری از مجوز های لازم و ضروری است. و با اخذ این مجوز ها می توانید صادرات کالای خود را انجام دهید. لازم بذکر است که مجوزهای مربوط به صادرات کالاها برای هر محصول متفاوت می باشد. به عنوان مثال مجوز های مورد نیاز برای صادرات کالای نفتی با مجوز های صادارت کالای بهداشتی متفاوت می باشد.

در امر صادرات کالا اطلاع از این مجوزها و شرایط اخذ آنها نیازمند صرف زمان و هزینه است. بهترین راه ، واسپاری امور صادرات کالا به شرکت های ارائه دهنده خدمات بازرگانی و تجارت بین المللی می باشد. شما میتوانید از مشاوره و راهنمایی تیم صادرات بازرگانی ساتراپ تجارت در مورد نحوه انجام خدمات صادرات کالا ، تماس با ما داشته باشید.

گروه بازرگانی ساتراپ تجارت به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه انجام خدمات بازرگانی بین المللی و خدمات صادرات کالا می باشد . در صورتی که نیاز به صادرات کالا و یا تمایل دارید که با روال انجام صادرات کالا آشنا شوید با کارشناسان ما و از طریق شماره تلفن درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

مدارکی که در ذیل ارائه شده است بخشی از مدارک مورد نیاز جهت صادرات است که می بایست تهیه گردد. و ما با کمال میل و احترام می توانیم تهیه این موارد را برای شما عزیزان به انجام برسانیم.

مدارک مورد نیاز صادرات کالا

  • اخذ کارت بازرگانی
  • اخذ مجوز صدور
  • اخذ گواهی بهداشت
  • اخذ گواهی استاندارد
  • اخذ گواهی انرژی اتمی
  • شناسه فروش